Met hosted telefonie communiceer je via de cloud. Je kunt gebruik maken van ieder toestel. Je vaste toestel, oude Nokia 6310, smartphone, maar ook je tablet en computer zijn nu een volwaardig onderdeel van je telefooncentrale. Je klanten zien nog maar één nummer als je hen belt.
In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist hosted telefonie geen grote investering en is een ISDN-verbinding overbodig. Daarnaast betaal je alleen voor de functies die je gebruikt. Deze kun je op elk moment naar eigen wens inrichten en veranderen.
Hosted Telefonie is uitermate flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt met je bedrijf mee. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te laten passen. Je hebt nooit onder- of overcapaciteit en je betaalt alleen voor de functies die je gebruikt.
Voor Hosted Telefonie betaal je een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die je per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of callcenter functionaliteiten. Je wilt geen financiële verrassingen? Kies de optie onbeperkt bellen voor vast én mobiel. Hierdoor zijn je kosten transparant en wordt je nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd.